خیرین مدرسه ساز در خارج از كشور نیز مدرسه می سازند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدرضا حافظی فر' روز پنجشنبه در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل كه با حضور خیرین مدرسه ساز از سراسر كشور برگزار شد، افزود: سازندگی خیرین نه تنها در داخل كشور تاثیرگذاری داشته بلكه در خارج از كشور نیز دیده می شود.

وی گفت: خیرین با هدف تعلیم و تربیت ایرانی به فرزندان ایرانیان مقیم خارج از كشور در كشورهای دیگر اقدام به مدرسه سازی كرده و معلمان ایرانی نیز در این مدارس به تعلیم و

تربیت مشغول می شوند.

حافظی فر از ساخت مدرسه توسط خیرین در آنكارا پایتخت تركیه خبر داد و افزود: مقدمات سفر به كانادا و ساخت مدرسه در این كشور نیز فراهم شده است.

وی افزود: مدرسه و معلم ایرانی برای فرزندان ایران در برون مرزها تعلیم خواهند داد و این به بركت تلاش های خیرین مدرسه ساز است كه برای حفظ فرهنگ ایرانی حتی در خارج از كشور نیز فعالیت می كنند.

وی به ورود هر روزه خیر جدید به امر مدرسه سازی در كشور اشاره كرد و گفت: حضور و مشاركت فرهنگیان و دانش آموزان در امر مدرسه سازی نیز از جمله مواردی است كه روز به روز بیشتر دیده می شود.

حافظی فر رشد و توسعه علم و دانش در جامعه را مبنای توسعه همه جانبه دانست و افزود: یك جامعه زمانی به ارتقا و توسعه همه جانبه دست خواهد یافت كه همه مردم آن به احترام معلم قیام كنند و این نشانگر ارج و قرب علم و دانش است.

وی ساخت مدرسه را توجه به رشد و ارتقای دانش در جامعه اعلام كرد و ادامه داد: خیرین به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد مقدسی را انجام داده و پیشرفت و توسعه را برای جامعه به ارمغان می آورند.

8124/594/530**1368**





:: برچسب‌ها: فوتبال , رقص , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: